Kérdések és válaszok
Drón formációkról bővebben
Rák Formáció:
A hajó Pajzs/burkolat százalékos eloszlását tolja át 80/20 adott esetben 90/10 arányról 100/0 sebzési arányra. Ami egész egyszerűen csak annyit jelent hogy amíg kitart mindkét konfigurációdban a pajzs, addig nem veszítesz életerőt sem. Amivel komoly előnyre még nem tehetsz szert a harcban, mivel ugyanannyi lövést fogsz jelenteni ellenséged számára, ha az erősebb nálad, viszont tovább erősíti a pajzserősító szakértő képességet. Vagyis, amennyiben élve kikerülsz a csatából, és időben sikerül fedezékbe vonulnod, a hajód burkolatjavítására nem kellesz sok időt fordítanod. Pajzsenergiád pedig csak úgy mint mindig, hamar visszatér. Mindezen előnyökért cserébe viszont elvész a hajó össz sebességének a 20%-a. Szóval álló háború esetén hasznos lehet ez a formáció, de amennyiben üldözőbe kell venni valakit, komoly hátrányt is jelenthet.
Gyémánt formáció
Azonnali, és folyamatos pajzsregeneráló funkcióval rendelkezik, mely annál hasznosabb, minél magasabb pajzsértékkel rendelkezik a hajó. Másodpercenként 1% pajzserőt reprodukál az eddig közzétett formáció leírás szerint, azonban ez nem a helyes érték. 100.000 pajzs felett ugyanis a tesztek alapján visszajavítja a másodpercenkénti 5%-ot.
ami átlag játékos számára aligha jelenthet komoly előnyt egy csatában, már csak a formáció alkalmazásának hátránya miatt sem, ugyanis 30% mínusz életerőpontot jelent. Formációváltáskor pedig nem kerül vissza a már elveszített 30%. Csupán visszajavíthatóvá válik, ami harc közben nem lehetséges, még harci javítórobottal sem, mivel amit az feljavít, az ellenfél azonnal le is szedi. palladium gyűjtésekor, és NPC zés közben viszont jelenthet némi segítséget ez a formáció, hisz amit a ködben elveszítünk, azt talán vissza is tudja azonnal, és elméletileg észrevétlenül javítani, a kalózok sebzési értékének pedig adott százalékát szintén háríthatjuk így, hisz ez a repülési mód akár 5000/másodperc pajzsregenerálást is tud biztosítani számunkra. persze minden attól függ mekkora a pajzsunk aktuális értéke. Ugyanis ha annak kezdeti értéke nem éri el az 500 ezret, a pajzsregeneráció sem 100% 5ezret fog visszajavítani, hanem kevesebbet. Egy gyémánt tulajdonos tapasztalata szerint viszont egy 262ezres egyes konfig és egy 465 ezres kettes konfig mellett is 5ezret javít vissza a gyémánt. Ez pedig független attól hogy emberünk épp melyik konfigurációt használja. Viszont ez teljesen ellentmond a szigorú elméletnek, és egy újabb nagyon lényeges kérdést vet fel: Vajon nálad hogy fog ez működni ?! Az aktuális elméleti viták szerint minden , annak megfelelően fog működni mindkét konfiguráció esetén, amekkora a legerősebb konfiguráció pajzsának értéke, aminek az 1%-át írja majd jóvá másodpercenként a játék. Az viszont továbbra is kérdés hogy mennyire marad ez így a jövőben is, mivel elképzelhető hogy ez csak egy hiba a játékban, ami hamarosan javításra kerül, s melynek eredményeképpen mindig csak az éppen használt konfiguráció pajzsát veszi majd alapul a drónformáció annál a bizonyos 1%-nál.
Moly formáció
A játékleírás ebben az esetben is teljesen ellentmond az egyes felhasználók gyakorlati tapasztalatának. Ugyanis itt nem arról van szó hogy az ellenséges pajzsmegsemmisítő sugarak 20% át áttolná nekünk a hajóburkolat oldalra, hanem éppen ellenkezőleg. Ellenfelünk hajóburkolatára fog 20% al nagyobb kár esni, s persze ezzel együtt pajzsára pedig ugyanennyivel kevesebb. Ami elméletileg még jót is jelenthet, de számoljunk csak utána.: Potenciális ellenfelünk pajzs/életerő kármegoszlási százaléka a pajzserősítő szakértőnek köszönhetően 92/8 százalékos káreloszlású lesz, amit mi a moly formáció segítségével csupán 72/28 arányra fogunk tudni változtatni. De vajon elegendő lehet ez a megváltozott feltétel, ahhoz hogy a velünk szembeforduló játékos életereje a második konfiguráció váltás után hamarabb elfogyjon mint a pajzsa ? Mert ha a válasz NEM, akkor aligha nyertünk ezzel bármit is. No de lássuk mire lesz ez ténylegesen elegendő, ellenfelünk alábbi adataival szemben. Tételezzük fel hogy ellenfelünk két konfigurációban összesen 600 ezer pajzserőt tud felmutatni, a 306 ezres életerő mellett. Mi magunk pedig 40 ezer körüli sebzés tudunk neki lövésenként okozni. Durván számolva ellenfelünk számára 10.000 pontnyi kárt jelentene az életerejéből, minden általunk leadott lövés. pajzsából pedig 30.000 vonódna. Ezzel a léptékkel számolva pedig ellenfelünk pajzsa a 20. lövés után tűnne el csak, de életereje még a 30. lövésig kitartana. Amennyiben viszont az ellenféllel úgy kerülünk szembe, hogy max pajzsa de kevés élete van, hasznos lehet ez a formáció.Hátránya viszont hogy másodpercenként 1%-kal csökkenti a saját pajzserőt. Szóval számomra innentől kezdve már nem lehet kérdés, hogy 100.000 uridium kifizetése ezért a drónformációért kidobott pénz az ablakon. Az gondolom már sokaknak feltűnt hogy mégis minden Elit játékos ezt hasznája ha vadászni indul ellenséges térképre. Ez azért lehet, mert ők már nagyon komoly károkat tudnak okozni lövésenként az ellenfélben, és így gyakran előfordulhat hogy az ellen erősen megkésve vált konfigurációt, így könnyen előállhat az a szitu hogy minimál életerő mellett rendelkeznek majd full pajzsal, amit a támadó félnek a moly formáció mellett nem kell végiglőnie, mert a százalékos káreloszlásnak köszönhetően az életerő már hamarabb el fog fogyni mint a pajzs. No de aki 80 meg 100 ezer felett sebez az vajon mennyi lövést spórol ezzel meg ? kettőt, hármat, esetleg négyet ? Nevetséges.
Dupla nyíl formáció
„Kivédi az ellenség pajzsmegsemmisítő sugarainak 10%-át és a sebzést közvetlenül a hajóra viszi át, de 20%-kal csökkenti a saját pajzserőt.”
Lényeguleg a molyra hasonlít ez a formáció, viszont van benne pár változó érték. Egy hosszú harc során hasznosabb lehet számunkra ez a formáció, mint a moly, tekintve hogy a hátrányunk fix 20% mínusz a saját pajzserőnkből, a moly esetében viszont ez a százalék bár jóval alacsonybb értékről indul, de folyamatosan nő másodperc alapon. Ami az előnyöket illeti: a duplanyíl plusz 10% káreloszlást dob rá ellenfelünk hajóburkolatára, a moly viszont 20%-ot. Én egyik formációt sem tartom túl hasznosnak, a moly esetében leírt okok miatt.
Szív formáció.:
"10%-kal növeli a pajzserőt és 20%-kal az életerőt, de 5%-kal csökkenti a lézersebzést."
Nem csak jól hangzik, de haszna is van ! :-) No de számoljunk csak utána, , és vegyük alapul a tényeket.:
Szerintem úgy érdemes ezt számolgatni, ha mindenki egy saját maga hajójáról mintázott ellenfelet vesz alapul az elméleti csatának kikalkulálásához. Én is így tettem. Két egyforma konfigurációval játszom. pajzsom kétszer 215.000 pontnyi, életerőm pedig 306.000 . Sebzésem pedig 25 lézer mellett KB 28ezer szokott lenni x4 lézerrel számolva, beleértve a sepromot is. Ezeket az értékeket alapul véve álmondtam meg képzeletbei ellenfelem, aki drónformáció nélkül küzd. Én viszont szív drónformációt használok, így az adataim a követklezőre módosulnak.: Életerő 367.200 Pajzs 473.000 (mindkét konfiguráció pajzsértéke összeadva) Sebzésem pedig 26.600 . Életerőm és dupla konfigos pajszom értékeit összeadva kapunk egy 840.200 as számot, ellentétben ellenfelünk 736.000 es értékével. A 28ezres sebzési értékkel számolva, az én 840.200 az életerő+pajzs om 30 lövés alatt tűnik el, ellentétben az ellenfélével akinek 26.600 as sebzési károkat okozván az életerő+pajzsa 27 lövést követően válik füsté. A diferencia összesen 3 lövésnyi érték a szív formációt használó, és a drónformáció nélkül küzdő játékosok között. Ha ezzel a 3 lövéssel megszorozzuk ellenfelünk sebzését, ami 28.000, akkor a szám ami kijön 84.000 lesz. Ennyi életerőm maradna pluszban 27 lövés után, és állna készen a következő 3 lövés fogadására, viszont ellenfelünk hajója ekkorra már köddé válik, s mi vigyorogva továbbállhatunk. ha a 104.200 as többlet (életerő+pajzs) értékből kivonjuk a 84.000-es maradék életerőt, akkor kiderül, hogy az eredményül kapott 20.200 as szám egész pontosan az az érték amit sebzésben áldoztunk fel a harc teljes hossza közben a többlet életerőnkért cserébe. Ez összességében még egy teljes x4 lőszerrel való leadott lövésnek sem felelne meg. Viszont ha a leadott lövésszámok amit oda-vissza leadtunk egymásra az ellenféllel, az ő javára állnak, akkor kevesebb, vagy semennyi életerőnk nem marad a csata végére. De mindenképp van 3 lövésnyi előnyünk. Erőseb játékos esetén természetesen kevesebb, gyengébb játékos esetén pedig több.
Klánbázisról részletesen
Klánbázis más néven KCSB
Egy bázis létrehozásához szükség van egy burkolati életerőpont (HULM-1) és egy deflektor (DEFM-1) modulra, továbbá a klánvezér által kiosztott ide vonatkozó 3 féle jogra. Ehhez jön hozzá további 8 másik modul. Értelemszerűen a két fő modul kerül középre, és a többi modul pedig a körülötte lévő számozott mezőkbe. Minden modult helyére kell tenni. ha marad üres hely ahová semmit se tudunk tenni, akkor nem épül fel a klánbázis. Életerő modul kapacitását uriból lehet javítani,növelni.
- Becsület booster – becsületpont booster modul (HONM-1)
- TP booster – tapasztalat booster modul (XPM-1)
-
Sebzés booster – sebzés booster modul (DMGM-1)
- Javító modul (REPM-1)
- Lézertorony modul - rövidtávú (LTM-LR)
- Lézertorony modul – közepes távú (LTM-MR)
- Lézertorony modul – hosszú távú (LTM-HR)
- Rakétabevető modul – közepes pontosság (RAM-MA)
- Rakétabevető modul – alacsony pontosság (RAM-LA)
Minden modul fejleszthető a tárgyfejlesztési rendszerben, úgy, ahogy például a lézerek. Ez azt jelenti, hogy egy teljesen kifejlesztett modul akár 30%-kal is erősebb lehet, mint az 1. szintű első verzió!
A modulok, boosterek később cserélhetőek, igény szerint variálhatóak, nincs meghatározva hogy mely típusú modulokból álljon össze a bázis.:
"A modulok eltávolítása és helyettesítése:
Ha meg akarod változtatni a KCSB-od konfigurálását, egyszerűen kicserélheted a modulokat.
Ha még az építési fázisban vagy és a KCSB még nem készült el teljesen, a telepítés után egyszerűen újra eltávolíthatsz egy modult. Ha rákattintasz egy modulra, megjelenik egy biztonsági kérdés, hogy a modult valóban el akarod-e távolítani. Ha a megerősíted a kívánságodat,a modul visszakerül a moduleszköztárba.
Ha már létrehoztad a KCSB-t és aktiváltad, kicserélheted a különböző modulokat, amennyiben megfelelő jogokkal rendelkezel ehhez, ám a folyamatnak megvan a maga ideje. Válaszd ki a moduleszköztárból azt a modult, amelyet aktiválni akarsz és húzd annak a telepített modulnak a helyére, amelyet el akarsz távolítani. Az eltávolított modul visszakerül a moduleszköztárba."
Zeta kapuról hullámonként
Zeta kapu hullámok, nyeremény és tippek
1. Hullám Zeta kapu
Infernal lények támadása várható. Számuk nem túl nagy és gyengék.
A csoport együttes sebzése nem magasabb 4-5 ezernél
Értük kapható jutalom: 25.000 kredit , 16 uridium , 8000 TP , 4 becsületpont
2. Hullám
A pár darab Infernal lény mellé társul néhány Scorcher
Az új lény sebzése 2400 tól egészen 2900 fölé is mehet. Az érte kapható jutalom:
150.000 kredit , 32 uridium , 15.000 TP , 8 becsületpont
TIPP: csak ebből a két hullámból kapott nyersanyag eladásának az összege megüti a 330.000 kreditet is (minimum). Szóval mivel ennek a kapunak egyetlen hulláma sem veszélyes igazán, így érdemes ezeket a nyersiket felszedni.
3.Hullám
Itt lesz észlelhető először hogy nehezedik a kapu. Új lények nem csatlakoznak, de ersően megváltozik a fent említett két lény vegyülési aránya. Több lesz a Scorcher.
4. Hullám
Itt már csak Scorcher. Semmi újat nem hoz a kapu. hamar ki lehet őket lőni megfelelő lézerrel, és jól adnak cserébe. J
5. Hullám
Két új lény csatlakozik a Scorcher csapathoz,ők a Melterek, melyek kevésbé szívósak, de darabja 4900 felett is képes sebezni. darabjáért járó jutalom: 400.000 kredit , 256 uridium , 55.000 TP 12 becsületpont
6. Hullám
Több lesz a Melter , de ezen kívül semmi változás. Annyit érdemes még róluk tudni, hogy a pajzs/burkolat kármegoszlási arányuk fordítottan van beállítva mint nálunk. Magyarul ez azt jelenti hogy hamarabb fogy el az életerejük mint a pajzsuk. Ez mindenképp előnyünkre válik, de persze leginkább akkor, ha megvan a megfelelő drón formációnk hozzá.
7. Hullám
Ez már egy hosszabb hullám lesz a sok Metler miatt. Viszont KB 1 millió kreditet lehet belőle kihozni nyersiben, plusz ami még a lényekért kapható jutalomban benne van, és ugye az a rengeteg jó uri J Szóval ez egy jó hullám.
8. Hullám
Kizárólag Metler lények találhatóak a kapuban, akik a már fent ismertettek után nem fognak meglepetést okozni senkinek J
9. Hullám
Ez egy átvezető hullám a 10. előtt, viszont rém egyszerű. Kapunk egy új lényt (Devourer) amely sebezhetetlen mindaddig míg a körülötte cikázó Infernal lényeket le nem szedjük. Ezt követően már lőhetjük ezerrel, akár közvetlen közelről is a Devourer-t, mivel annak a sebzése nem éri el az 1100 pontot sem. Viszont nagyon sokáig tart lelőni, aminek egyébként bőséges a jutalma, mert 1100.000 kreditet ad, valamint több mint 2800 uridiumot.
10. Hullám
Az előző hullámban ismertetett feltételek mellett adott ismét egy Devourer, ami köré több kisebb hullámban gyűlnek a lények. Erről részletesebben az alábbiakban……
- 1 db Devourer 1000000TP/512 Becs/ 2.500.000 kredo/ 1024 uridium
- Összesen : 1.702.000 TP/ 3280 Becs/ 5.267.600 kredo/ 2872 uridium
A kapuval járó össz nyereség saját tapasztalat alapján:
TP: 11.097.000 Becsület: 204.524 Credit: 24.882.270 Uridium: 48.274"
Az alábbi boosterek járnak az utolsó hullám teljesítése közben folyamatosan:
XP-B01 (10%)
DMG-B01 (10%)
REP-B01 (10%)
SREG-B01 (25%)
TIPP:
Ha veszítenél egy vagy két életet a kapuban, nem kell megijedni, mert utána onnan folytatod ahol pukkantál. Továbbá lehet rá számítani hogy az utolsó hullám erősen laggolni fog. meglehetősen zavaró jelenség, és sokban nehezíti a szint teljesítését, de nem tudom hogy a játékban, vagy nálam volt e a hiba. Viszont minden kapunál megfigyelhető volt ugyanez.
folyt köv......
A hullámok elején csak 5 másodpercet kell várni mire elindul az adott hullám.
Figyelem:Az utolsó hullám után nem kell kaput ugrani, hogy megkapd a jutalmat. Tehát azonnal megkapod a nyereményt kapuugrás nélkül.
Hullámok:
-
1. hullám
- 10 db Infernal
- Összesen:80.000 TP / 40 Becs/ 250. 000 kredo / 160 uridium
-
2. hullám
- 9 db Infernal
- 3 db Scorcher
- Összesen:117.000 TP / 60 Becs / 675.000 kredo / 240 uridium
-
3. hullám
- 5 db Infernal
- 6 db Scorcher
- Összesen:130.000 TP / 68 Becs / 1.025.000 kredo / 272 uridium
-
4. hullám
- 9 db Scorcher
- Összesen:135.000 TP / 72 Becs / 1.350.000 kredo/ 288 uridium
-
5. hullám
- 8 db Scorcher
- 2 db Melter
- Összesen:230.000 TP / 88 Becs / 2.000.000 kredo/ 768 uridium
-
6. hullám
- 3 db Scorcher
- 16 db Melter
- Összesen:925.000 TP / 216 Becs / 6.850.000 kredo/ 4192 uridium
-
7. hullám
- 10 db Melter
- Összesen:357.500 TP / 78 Becs/ 2.600.000 kredo/ 1664 uridium
-
8. hullám
- 10 db Melter
- Összesen:357.500 TP / 78 Becs/ 5.600.000 kredo/ 1664 uridium
-
9. hullám
- 6 db Infernal
- 1 db Devourer
- Összesen:1.048.000 TP / 536 Becs/ 2. 650.000 kredo / 1120 uridium
-
10. hullám
-
2 db Infernal 16.000 TP/ 8 Becs/ 50.000 kredo/ 32 uridium
◦ 10 db Scorcher 150.000 TP/ 80 Becs /1.500.000 kredo/ 320 uridium
◦ 2 db Streuner 800 TP/ 4 Becs/ 800 kredo/ 2 uridium
◦ 2 db Boss Streuner 3200 TP/ 16 Becs/ 3200 kredo/ 8 uridium
◦ 2 db Uberstreuner 6400 TP/32 Becs/ 6400 kredo/ 16 uridium
◦ 2 db StreuneR 6400 TP/ 32 Becs/ 12800 kredo/ 16 uridium
◦ 2 db ÜberStreuneR 51200 TP/ 256 Becs / 102400 kredo / 128 uridium
◦ 3 db Lordakia 2400 TP/ 12 Becs/ 2400 kredo/ 6 uridium
◦ 3 db Boss Lordakia 9600 TP/ 48 Becs/ 9600 kredo/ 24 uridium
◦ 3 db Überlordakia 19200 TP/ 96 Becs/ 19200 kredo / 48 uridium
◦ 3 db Saimon 4800 TP/ 24 Becs/ 4800 kredo/ 12 uridium
◦ 3 db Boss Saimon 19200 TP/ 96 Becs/ 19200 kredo/ 48 uridium
◦ 3 db Übersaimon 38400 TP/ 192 Becs/ 38400 krdeo/ 96 uridium
◦ 3 db Sibelonit 9600 TP/48 Becs/ 38400 kredo/36 uridium
◦ 3 db Boss Sibelonit 38400 TP/192 Becs/ 153600 kredo/ 144 uridium
◦ 3 db Über Sibelonit 76800 TP/ 384 Becs/ 307200 kredo/ 288 uridium
◦ 3 db Kristallin 19200 TP/ 96 Becs/ 38400 kredo/ 48 uridium
◦ 3 db Boss Kristallin 76800 TP/ 384 Becs/ 153600 kredo/ 192 uridium
◦ 3 db Über Kristallin 153600 TP/ 768 Becs/ 307200 kredo/ 384 uridium
-
- Kis lények:702000 TP/ 2768 Becs/ 2.767.600 kredo/ 1848 uridium
- 1 db Devourer 1000000TP/512 Becs/ 2.500.000 kredo/ 1024 uridium
- Összesen : 1.702.000 TP/ 3280 Becs/ 5.267.600 kredo/ 2872 uridium
TIPP:
- A Devourer instant pajzzsal rendelkezik, míg körülötte vannak a kisebb NPC-k. Először mindig a kisebb űrlényeket lőjétek le, aztán lőhető a nagy Devourer.
- Az utolsó hullámban a Devourer különböző NPC-ket rak le maga mellé. Mikor ezek megjelentek, egyből instant pajzsa lesz, és nem fogod tudni lőni. Az NPC-k nem egyszerre vannak jelen, mindig hullámokban vannak. Két ilyen hullám között tudod lőni a Devourer-t.
Zeta kapu nyeremény:
- HAVOC dróndizájn
- 35.000 uridium
- 25000 UCB-100 típusú lézer-lőszer
- 200.000 becsületpont
- 6.000.000 tapasztalatpont
- 50 logfile
- 25 db booty kulcs
- 1 aranykarika
Kappa kapu nyeremény stb
Kappa kapu nyereménye:
- 75%-ban valamilyen főnyeremény ebből származóan 25% esély lf4 lézerfegyver, vagy 25% esély Herkules dróndesing, vagy 25% esély 5 óra időtartamú 5%multibooster, vagy 25% esély, hogy nincs semmiféle főnyeremény.
- 15.000 uridium
- 30.000 UCB-100 lőszer
- 10 logfile
- 5 zsákmány kulcs
- 9.000.000 tapasztalatpont
- 300.000 becsületpont
- „Csillagok ura” elnevezés
hullámok:
-
1. hullám:
- 10 Streuner
- 10 Vagrant
- 10 Infernal
-
2. hullám:
- 6 Marauder
- 7 Scorcher
- 8 Boss Mordon
-
3. hullám:
- 6 Outcast
- 6 Devolarium
- 3 Icy
-
4. hullám:
- 5 Boss Sibelonit
- 5 Corsair
- 5 Scorcher
-
5. hullám:
- 4 Hooligan
- 5 Kristallin
- 4 Melter
-
6. hullám:
- 8 Interceptor
- 6 Barracuda
- 3 Annihilator
-
7. hullám:
- 6 Boss Lordakium
- 8 Protegit
- 2 Boss Sibelon
-
8. hullám:
- 6 Kucurbium(érdemes tudni róla hogy sok az élete de jól fizet. invázió kapuban található meg és ott nem lő)
- 8 Uber Saimon
-
9. hullám:
- 5 Convict
- 5 Boss Kristallin
- 1 demaNeR
-
10. hullám:
- 1 Boss Kucurbium(érdemes tudni róla hogy invázióban található meg és elég magasat sebez.2-3 lövés egy goliath 200.,000+ pajzsal. rengeteg az élete. nem kemény ellenfél.)
-
11. hullám:
- Century Falcon (érdemes tudni róla hogy kegyetlenül erős fazon viszont rengeteg az érte járó jutalom. remélhetőleg gyengítve van a kapubean.)
Lambda kapuról
Lambda Galaktikus átjáró
Legkevesebb KB 570 GG-ből is kirakható
1. Hullám: 10x Boss Streuner 10x Boss Lordakia 10x Boss Lordakia Komment: Nagyon egyszerű hullám az elején kicsit ijesztő, de könnyűnek mondható. :D
2. Hullám: 6x Boss Mordon 7x Boss Saimon 7x Boss Saimon Komment: A Mordonok nagyon lassúak azokkal nincsen semmi gond, de aztán itt lehet majd észlelni hogy bekeményít a kapu mert utána 7 darab Boss Saimon jön és vannak olyan esetek amikor egyszerre jönnek a 2*7 darab Boss Saimon. Vonszolni kell őket és akkor nem okoznak magasabb kárt.
3. Hullám: 2x Boss Devolarium 6x Boss Sibelonit 2x Boss Devolarium Komment: A Devolariumoknak kicsi a hatótávolságuk de az utána lévő 6 db Boss Sibelonitoknak viszont már nagyobb együttesen komoly károkat okozhatnak, de a vonszolás itt is megoldásként jeleskedik. :D
4. Hullám: 5x Boss Sibelonit 1x Boss Sibelon 5x Boss Sibelonit Komment: Az 5 Boss Sibelonitot azt simán vonszolva ki kell lőni és nem lesz semmi komolyabb kár. Azzal az egy szem Boss Sibelonittól nem kell félni mert egyedül van és max 10k sebzést okoz és a végén ismét 5 Boss Sibelonit jön amiet is mét vonszolni kell majd.. :D
5. Hullám: 1x Boss Paca 10x Boss Lordakia 2x Boss Paca Komment: A Boss Pacák jelen esetben agresszívak tehát óvatosan közelítsük meg őket. előfurdulhat az is hogy rögtön utána jönnek a Lordakiák is. Velük nem lesznek különösebb problémák. de amikor jön a végén 2 Boss Paca akkor az már nehézkés lesz de ha van fejlesztve Sepivel a lézer akkor gyakorlatilag olyan Boss Devolaiumokhoz hasonlóak. 15 ezret sebeznek kerekítve tehát erősnek nyílvánitotta a Nemzetközi Darkorbit Űrlény Felügyelet..! :D
6. Hullám: 6x Boss Kristallin 6x Boss Kristallin 1x BOss Kristallon Komment: A hullám első két része általában együtt szoktak érkezni tehát 12 Boss Kristallinnal kell számolnunk de ez még ekkor sem jelent nagy gondot mert ha emlékszünk az első 3 kapura akkor már tudjuk hogy az erősségeken kívül nincs nagyobb gond. A vonszolás a titka a dolognak. Azzal az egy szem Boss Kristallonnal pedig nincs különösebb gond mert egyedül van nincsen ellen ami kilőne és egyéb idegesítő más űrlény. 17 ezreket üt a Boss Lon úgyhogy számoljunk a pontos követési távolságával.
7. (egyben az utolsó) Hullám: 2x Boss Kristallon 10x Boss Kristallin 10x Boss kristallin Komment: Már az elején látszik hogy itt 2 darab Boss Lont ad be a nehezítés kedvéért. Itt már nagyon kell figyelni hogy ne kapjunk be olyan sok sérülést mert egy rossz mozdulat és könnyedén okozhatnak nekünk akár 34 ezres sebzést is. Ami pedig után jön na azt a két hullámot is lehet egybe számítani és itt már nem mondom el még egyszer hogy gyakorlatilag olyan mint az első 3 kapu. :D
TIPP:
A végén javasolt aktiválni a petet hogy ő is kapjon abból a kis jutalomból amit a kapu ad a végén.
Lambda kapu nyeremény
- 15.000 Uridium
- 10.000 UCB 100
- 3 logfile
- 5 zsákmány kulcs
- 2.750.000 tapasztalatpont
- 100.000 becsületpont
- „főnökök főnöke" elnevezés
Alfa, Béta, Gamma kapuk hullámok, és nyeremény (sablon szerint)
Galaktikus átjárók
Mi a szerepe a galaktikus átjárók materializálójának?
A materializáló segítségével 4 új galaktikus átjárót építhetsz fel, amelyeken átugorva ismeretlen galaxisokba repülhetsz.
Mi vár rám ezekben a galaxisokban?
Ha egy átjárót felépítettél, átugorhatsz abba a galaxisba, amit az átjáró rejt, és ott új kihívások várnak rád. Ha egy galaxis összes kihívásának megfeleltél, busás jutalmat kapsz.
Galaxy Gates - Összesen négy fajta Galaxy Gate van:
Alpha
Alpha Kapu npc-ből kapható mindenféle
tp 2,467,200
becsület 12,336
kredit 12,489,600
uridium 6,488
Alpha kapu nyeremény
20,000 x4 lézerlőszer
2 javítási utalvány
20,000 uridium
200. xenomit
4,000,000 tp
100,000 becsület
1 arany karika
Beta
Beta kapu npc-ből kapható mindenféle
tp 4,934,400
becsület 24,672
kredit 24,979200
uridium 12,976
Beta kapu nyeremény
40,000 x4 lézerlőszer
4 javítási utalvány
40,000 uridium
400. xenomit
8,000,000 tp
200,000 becsület
1 arany karika
Gamma
Gamma kapu npc-ből kapható mindenféle
tp 7,401,600
becsület 37,008
kredit 37,468,800
uridium 19,464
Gamma kapu nyeremény
60,000 x4 lézerlőszer
6 javítási utalvány
60,000 uridium
600 xenomit
12,000,000 tp
300,000 becsület
1 arany karika
Delta
Delta kapu npc-ből kapható mindenféle
tp *******
becsület 10,916
kredit **********
uridium *******
Delta kapu nyeremény
45,000 x4 lézerlőszer
45,000 uridium
9,000,000 tp
225,000 becsület
5 javítási utalvány
450 xenomit
1 arany háromszög
A Galaxy Gates-en található NPC-k ereje függ, hogy melyik kapun is vagy valójában:
Alpha: 1szeres NPC-erőBeta: 2szeres NPC-erő
Gamma: 3szoros NPC-erő
Az alábbi hullámok várnak bennetket a kapuk mögött
- 1. Streuner 40 db
- 2. Lordakian 40 db
- 3. Mordon 40 db
- 4. Saimonit 80 db
- 5. Devolarium 20 db
- 6. Kristallin 80 db
- 7. Sibelon 20 db
- 8. Sibelonit 80 db
- 9. Kristallon 16 db
- 10. Protegit 30 db
- 11. Jutalom
Minden egyes galaxy gate-hez kapsz 3 életet. Amint megsemmisítenek, egy életet levon a rendszer. Ha háromszor is kilőnek, akkor az galaxy gate-et elvesztetted.
Ha az X-1 térképről a galaxy gate-en átugrasz, egy új térképre érkezel. A bal felső sarokban elkezdődik egy visszaszámolás, ahol időnként megjelenik, hogy mennyi életed maradt. Ha a visszaszámolás elért a nullához, akkor feltűnnek az adott hullámhoz tartozó NPC-k, és kezdődhet a harc, azonban ne ijedj meg, nem érkezik egyszerre az összes, hanem kisebb csoportokban érkeznek, és támadnak meg téged.
Használhatok többször is egy átjárót? Nem, ha már egyszer használtál egy átjárót, akkor azt újra fel kell építened ahhoz, hogy megint átjuss az ismeretlen galaxisba. A többi még nem teljes átjáró viszont változatlan marad.
Visszaugorhatok a három galaxis valamelyikéből?
Nem, vagy megsemmisítenek, vagy megfelelsz a galaxis kihívásainak.
Mi történik, ha az átjárónak már felépült egy része?
Ha már van egy átjáró-részed, az sem megy veszendőbe. Összegyűjthetsz 5 részt és a materializálás során munltiplikátorként használhatod. Aszerint, hogy hány átjáró-részed van, megkaphatod a megadott érték többszörösét:
- 1 rész esetében a dupláját
- 2 rész esetében a háromszorosát
- 3 rész esetében a négyszeresét
- 4 rész esetében az ötszörösét
- 5 rész esetében a hatszorosát
Tehát ha öt átjáró részt gyűjtöttél, akkor a materializáló következő használatakor a megadott érték hatszorosát nyered!
Összegyűjthetek ötnél több részt is multiplikátorként?
Nem, ha már gyűjtöttél öt részt, akkor a materializáló következő használatakor ezek automatikusan multiplikátorként fognak működni.
Mi történik, ha a multiplikátor használatakor egy átjáró-részhez jutok?
Akkor csak új részekhez jutsz az átjáróhoz. Nem kapsz olyan részeket, amelyeket már megszereztél. Ha pl. ötszörös multiplikátort használsz, és az átjáródhoz már csak két rész hiányzik, akkor a maradékot lőszerben vagy utalványokban kapod meg.
Csak átjáró-részeket nyerhetek?
Nem, átjáró-részek mellett a következőket nyerheted:
- mindenféle elit lőszertípust (20-200 lövésnyit)
- elit rakétákat és aknákat (2-14 darabot)
- javítási utalványt
- xenomitot (5-10 darabot)
Mi történik, ha a lőszerraktáram már tele van?
Akkor is megkapod a lőszert, hozzáírjuk a készlethez. Mindegy, hogy van-e hely a számára vagy nincs. Van "nem nyert" materializálás is? Nem, minden materializálási folyamat valamilyen nyereségel jár a számodra. Ha már van egy olyan átjáró-részed, amit nyersz, azt később multiplikátorként bevetheted.
Mennyibe kerül egy materializálás?
Egy materializálási folyamat 100 uridiumba kerül. A materializálás eredményeként vagy egy átjáró-részhez jutsz, vagy egy olyan nyereményhez, amelynek az értéke 100 uridium vagy több. Ezenkívül extra energiához is juthatsz, amivel a materializálót ingyenesen használhatod.
Eldönthetem én, hogy mikor akarom felhasználni a javítási utalványt?
A javítási utalványt fel kell használnod az űrhajód vagy egy drón következő javításakor. Mihelyt hozzájutsz egy utalványhoz, azt a következő alkalommal fel kell használnod, tehát nem döntheted el, hogy mikor javítsák meg ingyen az űrhajódat.
Prémium játékos vagyok, mégis fel kell használnom a javítási utalványt?
Mivel az űrhajód javítása ingyenes, ezért a javításkor nem kell utalványt felhasználnod.
Egy kapu többszöri végigjátszásával kirakható a rang felett a háromszög, benne a 3 karika?
Nem, egy fajta kapu csak egy karikát adhat, függetlenül a végigjátszások számától. A háromszögbe foglalt három karikához végig kell játszanod mind a négy kaput legalább egyszer.
A teljes útmutató a Delta kapuhoz
1. bemutatás
Isten hozott a Delta kapuban. Mindent meg fogok mutatni neked, amit a kapuról tudnod kell, kezdve a NPC hullámokkal befejezve a stratégiával, amit ezek legyőzésőre használtam.
2. A hullámok
Vörös=NPC erőssége (x2 a beta kapuban találhatóhoz képest ennyiszer erősebb, stb..) Zöld=össz tapasztalat, Kék= Össz uridium, Sárga=össz becsületpont
Első hullám:
5 Lordakia(x2)
10 Mordon(x2)
15 Saimonite(x2)
Összes nyeremény: 120,000/300/600
Második hullám:
11 Streuner(x2)
1 StreuneR(x4)
Összes nyeremény: 21,600/54/108
Harmadik hullám:
5 Mordon(x2)
10 Saimonite(x2)
15 Kristallin(x2)
Összes nyeremény: 256,000/400/1280
Negyedik hullám:
12 Lordakia(x4)
1 Lordakium(x2)
Összes nyeremény: 89,600/178/448
Ötödik hullám:
10 Boss Lordakia
6 Boss Saimonite
8 Boss Mordon
Összes nyeremény: 144,000/432/864
Hatodik hullám:
15 Sibelonite(x3)
1 Sibelon(x3)
Összes nyeremény: 134,400/456/672
Hetedik hullám:
5 Sibelonite(x2)
10 Kristallin(x3)
5 Boss StreuneR
Összes nyeremény: 288,000/760/1440
Nyolcadik hullám:
10 Kristallin(x3)
1 Kristallon(x2)
Összes nyeremény: 294,400/736/1472
Kilencedik hullám:
15 Protegit(x2)
3 Boss Lordakium
Összes nyeremény: 499,200/1248/2496
Tizedik hullám (új NPC):
3 SaNeJiEwZ
Összes nyeremény: 153,600/768/1536
Kapu nyeremény:
9,000,000 TP, 45,000 Uri, 225,000 Becsület és 45,000 x4 lőszer
Kapu összes nyeremény NPC-kel együtt: 10,770,400 TP/35,332/160,916
3. SaNeJiEwZ az új űrlény
Életerőpont: 700.000---------------Prometium: 300
Pajzs: 700.000----------------Terbium: 300
Tapasztalat: 51,200------------Endurium: 300
Becsület: 512----------------------------Prometid: 126
Kredit: 409,600----------------------Duranium: 126
Uridium: 256------------------------Promerium: 44
Xenomit: 22
Sebzs lövésenként: 4-5000
Megtalálható: Delta kapu
4. stratégia
A stratégia egyszerű, de nagyon hatásos. Ezt használva megcsináltam ezt a kaput 7 óra alatt.
Konfigurácók:
Összesen négy konfigurációt használtam az egész kapu elvégzése alatt, melyeket a szünetekben lehet változtatni és itt különféle színekkel jelöltem.
1.Sebesség
Hajón:
15 G3N-7900 Generátor
Drónok:
16 SG3N-BO2 Pajzsok
2.Lassú
Hajó:
15 SG3N-BO2 Pajzsok
Drónok:
15 LF3 Lézer
3.Lassú
Hajó:
15 SG3N-BO2 Pajzsok
Drónok:
16 SG3N-BO2 Pajzsok
4.Lassú
Hajó:
5 G3N-7900 Generátor
10 SG3N-BO2 Pajzsok
Drónok:
16 SG3N-BO2 Pajzsok Használd az 1 és 2 konfigurációt mindegyik hullámban, kivéve a 9-ben.
A 9-hez az 1, 3 és a 4-et (ezt később megmagyarázom)
A 2, 4, 6, 8 és a 9 hullámban a nagyobb NPCk instant pajzsot használnak amíg a kisebb NPCk életben vannak, szóval ki kell lőni a kicsiket gyorsan.
1-8. hullám: Használd a lassú konfigot (2) amíg befogod az NPCket, lődd őket (körözve), amíg a pajzsod majdnem teljesen el nem fogy, ekkor válts konfigot (1). A korai hullámokban az NPCk előbb kezdenek menekülni,mint ahogy neked kellene szóval csak lőnöd kell őket, amíg az adott hullám véget nem ér.
9. hullám
Kezd azzal, hogy lelövöd a protegiteket, használva az 1 és 3 konfigurációkat. Ez után jöhet a Boss Lordakium a 3 és 4 konfigokkal
Protegitek:
Első lépés: indulj a lassú konfigoddal (3) így elég lassú leszel, hogy befogd őket, majd válts konfigot (1) és gyorsan repülj el tőlük (úgy, ahogy azt a videóban is lehet látni) egy gyors javításra.Második lépés: miután megjavítottad magad, menj vissza és kezdj el lőni a pajzs konfigoddal (3). Amikor a pajzsod majdnem teljesen eltűnt, válts át a gyors konfigodra (1) és menekülj el javítani.
A második lépést ismételd addig, amíg le nem fogynak a protegitek
Fontos!: Mindig lődd le őket, mert elmennek valamelyik sarokba, és ott feljavítják magukat!
Boss Lordakiumok:
Első lépés: használd az 1 és 4 konfigokat
Második lépés: ugyanaz, mint a protegiteknél.
Harmadik lépés: miután megjavítottad magad, menj vissza és kezdj el lőni a pajzs konfigoddal (4). Amikor a pajzsod majdnem teljesen eltűnt, válts át a gyors konfigodra (1) és menekülj el javítani.
Fontos!: Ezek is regenerálják magukat azonnal, amint elérik a pálya szélét (gyorsabban, mint te), szóval itt már komolyabb lőszert kell használni, hogy ezt még csak véletlenül se tehessék meg.
10. hullám
Ez a legkönnyebb hullám az összes közül.
Használd az 1 és 2 konfigokat. A 2 konfiggal lődd a SaNeJiEwZ űrlényt, először ABS-sl, hogy a pajzsa elfogyjon, majd x3-al, hogy gyosan meghaljon. Még csak el sem kell menned.
Pörgés:
Sajnos nem tudod úgy használni, mint a normál NPC-kel szemben, ahol még csak sebezni sem tudnak téged, ha ezt használod. Csak annyi haszna van, hogy kevesebb sebzést fogsz kapni, ugyanis ezeknek az NPCknek igen nagy a lőtávjuk.
5. Képek:
Azok kedvéért, akik nem tudják, hogy az Instant pajzs hogy néz ki a játékban
Y3 Gate - A Dark Orbit harmadik születésnapjára
Speciális kapu a 2009-es Téli Játékok idején. Az NPC-k normál értékei felezve lettek (tehát felakkora pajzs, tűzerő, életerő valamint jutalom). Ideális kihívás a tapasztalatlanabb, gyengébben felszerelt űrpilóták számára. A kapu az X-1-es térképen nyílik.
Az ellenség:
- Első hullám: 30 -=[ Streuner ]=-
- Második hullám: 30 -=[ Lordakia ]=-
- Harmadik hullám: 30 -=[ Mordon ]=-
- Negyedik hullám: 30 -=[ Saimon ]=-
- Ötödik hullám: 15 -=[ Devolarium ]=-
- Hatodik hullám: 30 -=[ Kristallin ]=-
- Hetedik hullám: 15 -=[ Sibelon ]=-
- Nyolcadik hullám: 30 -=[ Sibelonit ]=-
- Kilencedik hullám: 6 -=[ Kristallon ]=-
- Tizedik hullám: 10 -=[ Protegit ]=-
- Tizenegyedik hullám: 1 Threeeer/LipWig (speciális Delta kapu NPC)
- Tizenkettedik hullám: 2 .:{ Boss Lordakium }:., 10x -=[ Protegit ]=-TIPP:
A Boss Lordakiumok az utolsó hullámban instant pajzzsal rendelkeznek. Sebezhetetlenek mindaddig míg a Protegitek élnek, ezért a Protegiteket kell előszőr lelőni. A Boss Lordakiumok minden képessége negyedakkora mint egy "normál" Boss Lordakiumé, tehát olyan erősek mint az X-5-ös térképeken található sima Lordakiumok.
Nyeremények:
- 3.000.000 Tapasztalatpont
- 300.000 becsületpont
- 3 javitási utalvány
- 3.000 Uridium
- 3.000 MCB-50 ( x3 )
- 300 MCB-100 ( fehér x4 )
- 300 Xenomit
Epsilon kapu hullámonkénti részletes beszámoló
Epsilon kapu
1.Hullám.:
Vagran űrlényekből van bent egy jópár. Fürgék és fejenként sebeznek 2000 felett, szóval lazaság van, de érdemes rájuk odafigyelni. Köztük fürdőzni felelőtlenül viszont tuti halál, legalábbis elit lőszer nélkül.
(tapasztalat:8.000 uridium:8 kredit:15.000 becsület:4)
(50prometium 50teribium 50endurium 4prometid 4duranium 1 xenomit)
(sebzés:1800-2400)
(15 db)
2. Hullám
A Vagran-ok mellé viszonylag hamar társulnak Marauder-ek is melyek össz sebzése akár 20.000 ig is felmehet, tempójuk pedig ezeknek is van. Egyébként a hullámon belül 3 felvonásra lehet számítani. időarányosan elosztva jelennek meg a kis lények kisebb, nagyobb csoportjai.
(Marauder: kredit:30.000 uridium:16 becsület:8 tapasztalat:16.000)
(75prometium 75endurium 75terbium 8prometid 8duranium 2xenomit)
(sebzés: 3.100-4.400)
(5db)
(Vagran:11 db)
3. Hullám
Outcas űrlények masszívabb csoportja fogad, melyeknek darabja 4700 felett is képes sebezni. 23100 tapasztalatpontot 50.000 kreditet, és 25 uridiumot érnek fejenként. Ellenben az utána kapott nyersi sokat nem ér.
4.Hullám
Egyetlen felvonásos az egész Outcas űrlényekkel tele. Kíméletlen erős tempót diktálnak, szóval ügyeskedni kell. talán úgy a legegyszerűbb ha a mini térképen kijelölünk egy célt, és huzatjuk fel a hajót. ha ez megvan akkor már csak azt kell figyelni hogy a látóterünkbe kerüljenek a lények, és tüzet lehessen nyitni rájuk.
5.Hullám
Itt jelennek meg a Corsair űrlények melyek akár 7800-7900 as sebzést is képesek produkálni, s mindemellett ugyanolyan fürgék mint kisebb társaik. darabjáért 31500 TP, valamint 32 uridium jár. Továbbá az utánuk kapható nyersiben is található már 8 db xenomit is.
6. Hullám
Hooligan-ok megjelenése. Sebzés 7000 fölött. 42.000 tapasztalatpontot , 125.000 kreditet , 64 uridiumot /db Nem érdemes őket kergetni. ha eltűnik a pajszuk, és menekülnek, hagyni kell őket sarokba menekülni, úgy a legegyszerűbb. A végén feljavítva a hajót utánuk lehet eredni, és ott helyben sorba pukkantani mindet.
7. Hullám
Semmi újdonság. ha idáig eljut valaki akkor már ez a hullám rutinszerűen, és gyorsan meglesz. Mindenféle nehézség nélkül túl lehet élni.
8.Hullám
Kék színben a Ravager, ami akár 9300-at is sebez, de nagyon jövedelmező a kilövése, mert darabja 128 uridiumot ad. 160.000 kreditet , és 52.500 tapasztalatpontot.
Epsilon kapu 9. Hullám
Pirosban Convic űrlény, ami 150 uridiumot és 63000 TP-t hoz. Kreditben pedig 220.000 ennek a szörnyetegnek darabja. A hullám telljesítése után 5% TP booster is jár.
Összes nyeremény: 360.000 TP/876 Becs.p./2.370.000 kr./1.602 ur.
-
10. hullám Convict - 4 dbÖsszes nyeremény: 120.000 TP/400 Becs.p./880.000 kr./600 ur.11. hullám
- Ravager - 5db
- Convict - 6 db
- Összes nyeremény: 305.000 TP/920 Becs.p./2.120.000 kr./1.540 ur.
Epsilon kapu nyeremény:
- 25.000 uridium
- 20.000 UCB-100 típusú lézer-lőszer
- 10 logfile-t.
- 5.000.000 tapasztalatpont
- 150.000 becsületpont
- 1 db LF-4 típusú lézer
- 5 db booty kulcs
- 1 db arany karika
NPC-kből kapható nyeremény:
- 2.026.000 TP
- 3.500 Becs.p.
- 11.510.000 kr.
- 6.650 ur.
/Érdemes 7 meghajtóval 8 pajzsal full LF3( vagy esetleg LF4 )- el
Kronosz kapu. kirakás, és hullámok + jutalom
Kronosz kapu kirakási feltételek.:
alpha 4 db
beta 3 db
delta 1 db
epsilon 4 db
gamma 1 db
kappa 2 db
lambda 5 db
zeta 1 db
A fent felsorolt kapukat, azaz minden eddig ismert átjárót a mellé írt darabszámban kell kirakni, és sikerrel végigvinni. Minden teljesített kapu után jár egy darabka kapurész a 21 ből a Kronos-hoz. Mire teljesítésre kerül az utolsó kötelező kapu is, már a Kronos is ugrásra készen fog állni. Ehhez a kapuhoz ugyanis nincs szükség palladiumra.
Hullámok:
-
Hullám 1
- 10 -=[ Saturn Phoenix ]=-
- 15 -=[ Saturn Yamato ]=-
- 15 -=[ Saturn Yamato ]=-
-
Hullám 2
- 10 -=[ Saturn Defcom ]=-
- 10 -=[ Saturn Defcom ]=-
- 15 -=[ Saturn Liberator ]=-
- 15 -=[ Saturn Liberator ]=-
-
Hullám 3
- 10 -=[ Saturn Nostromo ]=-
- 15 -=[ Saturn Piranha ]=-
- 15 -=[ Saturn Piranha ]=-
- 10 -=[ Saturn Nostromo ]=-
-
Hullám 4
- 10 -=[ Saturn Bigboy ]=-
- 5 -=[ Saturn Bigboy ]=-
- 10 -=[ Saturn Bigboy ]=-
- 5 -=[ Saturn Bigboy ]=-
-
Hullám 5
- 5 -=[ Saturn Vengeance ]=-
- 5 -=[ Saturn Vengeance ]=-
- 5 -=[ Saturn Vengeance ]=-
- 8 -=[ Saturn Goliath ]=-
-
Hullám 6
- 5 -=[ Saturn Leonov ]=-
- 5 -=[ Saturn Leonov ]=-
- 5 -=[ Saturn Leonov ]=-
- 5 -=[ Saturn Leonov ]=-
-
Hullám 7
- 5 -=[ Saturn Venom ]=-
- 5 -=[ Saturn Sentinel ]=-
- 5 -=[ Saturn Spectrum ]=-
- 5 -=[ Saturn Diminisher ]=-
- 5 -=[ Saturn Solace ]=-
-
Hullám 8
- 5 -=[ Saturn Revenge ]=-
- 5 -=[ Saturn Revenge ]=-
- 5 -=[ Saturn Enforcer ]=-
- 5 -=[ Saturn Enforcer ]=-
- 5 -=[ Saturn Enforcer ]=-
-
Hullám 9
- 6 -=[ Saturn Lightning ]=-
- 6 -=[ Saturn Avenger ]=-
- 6 -=[ Saturn Lightning ]=-
- 6 -=[ Saturn Avenger ]=-
- 6 -=[ Saturn Lightning ]=-
-
Hullám 10
- 6 -=[ Saturn Bastion ]=-
- 6 -=[ Saturn Enforcer ]=-
- 6 -=[ Saturn Bastion ]=-
-
Hullám 11
- 10 -=[ Saturn Spearhead ]=-
- 5 -=[ Saturn Citadel ]=-
- 8-=[ Saturn Aegis ]=-
- 10 -=[ Saturn Goliath ]=-
-
Hullám 12
- 8 -=[ Saturn Crimson ]=-
- 8 -=[ Saturn Jade ]=-
- 8 -=[ Saturn Sapphire ]=-
-
Hullám 13
- 1 -=[ Ördögi tükörképed ]=-
- 8 -=[ Ördögi drónjaid ]=-
Kronos jutalom :
25.000 Uridium Kérések
25.000 x4 Kérések
250 GG clik Kérések
500 roquettes UBR 100 Kérések
5000 RSB 75 Kérések
15 Logdisk Kérések
10 key booty. Kérések
12.000.000 XP Kérések
450.000 Honor Kérések
+ Kronos Symbol on you GG's Rings
+Saturn design goliath
P.E.T oktató kezdőknek
Amit a PET-ről rögtön elsőre jó ha a fejedbe vésel,az az hogy kizárólag kényelmi szempontokat szolgál, és ennek meg is kéri az árát(munkaóra, és Uridium) . A vásárlást követően az első nehézség amivel szembe kell nézned, az az új szerzeményed megfelelő szintre való emelése. Ezt követően pedig már meg lehet bele vásárolni az igény szerinti berendezéseket. Igényeidtől, céljaidtól lesz függő a petre fordítandó idő, és uridium mennyisége. A hatékony űrlény, és hajó vadászatra való felvértezése lesz a leg költségesebb, s talán a legkésőbb megtérülő is. Első körben érdemes hát palladium szedésre kihegyezni kis barátunkat. FONTOS.:
A pet soha nem lesz olyan hatékony a pallamezőn(sem) mint mi magunk.
TIPP.:
A PET minimálisan szükséges (ajánlott) szintje: 4 Az ehhez tartozó berendezéseké : 2
-Nyersanyaggyűjtő berendezés (szint 2) Típus.: G-AR1
ára: 6000 uridium
Ahhoz hogy a PET elérhesse a (javasolt) 4-es szintet, KB 6 millió tapasztalati pontot kell begyűjteni, melyet akár egyben is össze lehet szedni egy adott küldetés össz nyereményéből, mely valahány százaléka a PET számára jóvá lesz írva(5-10%). A fent említett 6 millió TP adott százaléka elegendő lehet a 4-es szintre való lépéshez. A későbbiekben (pet 8-as szintje után) érdemes megvásárolni a 3-as szintű nyersiszedő berendezést, de a radarprotokollt mellőzzétek ! Nem sokat jelent pluszban, ellenben fogyasztást növel tényezők közé tartozik.
Ezen berendezések hatótávolsága, és ára természetesen szintenként változó. Viszont a megvásárolható berendezések szintje a PET szintjétől függ ! A pet aktuális szintje befolyásolni fogja a ráfordítandó üzemanyag költséget is, amit tovább növelnek a megvásárolt berendezések, protokollok, de nem befolyásoló tényező a lézer, és a pajzs, továbbá a berendezések szintje sem.
A PET harcban való alkalmazása, a 3-as szintű önmegsemmisítő berendezés használatával lesz a leg hatékonyabb, mely 75000 pontnyi kárt képes okozni az ellenfél(vagy ellenfelek) hajójában, viszont a PET javításának költsége ugyanúgy a tulajdonost terheli, mintha csak kilőtték volna. Hármas szintű önmegsemmisítőt 8-as szintű PET be lehet megvásárolni legkorábban.
Amit még érdemes petbe vásárolni az a hajó burkolat javító berendezés, ami az űrhajó javítására szolgál, de külön költsége van(szintenként más). Azzal viszont mindenkinek számolnia kell, hogy a kezdeti pár berendezés, protokoll, lézer, és pajzs helyen kívül, minden továbbiért fizetni kell. Lézerfegyver hely megnyitása elsőre 3 ezer uridiumba, másodjára már 5 ezer uridiumba kerül. Pajzs helyének megnyitása 5 ezer uridiumba kerül,de csak az első alkalommal, mert később folyamatosan drágul. Az ötödik hely megnyitása már 11ezer uridium. A berendezési helyek nyitása pedig 10-20-30-40 ezrekbe.
Az üzemanyag fogyasztást a következőképpen lehet kiszámolni: A PET önmagában üresen is fogyaszt az aktuális szintjének kétszeresével megegyező egységnyi üzemanyagot percenként. Egyes szintű pet két egységet fogyaszt, a kettes szintű pet pedig már négyet, a hármas pedig már hatot, és így tovább felfelé. Ehhez hozzájön a beszerelt berendezések száma, melyek négyes szorzóval kalkulálhatók bele a percenkénti üzemanyag fogyasztásba. Egy berendezés 4 egységnyi üzemanyag fogyasztást von maga után, kettő pedig már 8-at. A protokollok kettes szorzóval vannak ellátva. Szóval egy négyes szintű pet egyetlen nyersanyagszedő berendezéssel 12egységnyi üzemanyagot fogyaszt percenként, ami uridiumban kifejezve 4 (4uri/perc). Napközben általában 3-4 órahosszánál hamarabb nem lehet megtölteni teljesen egy goliat űrhajó rakterét 3000darab palladummal, szóval ha 180-240 percel szorozzuk a négyet, akkor az azt jelenti hogy a pet fogyasztása ezen időszak alatt 720 és 960 uridium között lesz. Mivel ezek a számok idővel lehetnek még magasabbak is, így érdemes elgondolkozni egy üzemanyagfogyasztást csökkentő protokol megvásárlásán is, viszont mivel ez a prtokoll még hármas szinten is minösszesen 4% al csökkenti a fogyasztást, így maximum akkor vállhat hasznunkra, ha komolyabb darabszámban vásárolunk belőle. mert egyetlen darab esetén ha 8-as szintű PET el számolunk (amibe már megvásárolható ez a protokoll hármas szinten), akkor egyetlen nyersanyagszedő berendezés mellett 4 óra időtartamra vásárolt 4800 egységnyi üzemanyag 4%-os megtakarítása az egész pontosan 192 egységet jelent számunkra, mely uridiumban kifejezve összesen 48uri. Akárhogy is számolom ez így nagyon nem hangzik bíztatóan. Viszont ha több darabot is vásárolunk belőle (révén hogy protokollról, és nem berendezésről van szó) akkor ez a százalék már sokszorozható. Kérdés már csak az hogy valyon mikor hozza majd be az árát.
Konfigurációk 4 féle móban
Az alábbiakban taglalt négyféle szóba jöhető konfigurációról írom le saját véleményem. Semmi sem szentírás abból ami le van írva.
Konfiguráljunk ! :-)
Többféle konfiguráció létezhet. Egy Normál 8 iriszes Golit vegyünk alapul példának
1. A Gyors konfig
Full meghajtó(15 a hajóban),és full lézer(16 a drónokban, és 15 a hajóban)
Ebben az esetben sebzésünk akár 31ezer is lehet, de pajzsunk a nullával tökéletesen egyenlő, tehát üldözésben remekelhetünk, de ha még vissza is lő valaki, akkor azt már beszívtuk ezzel a konfigurációval rendesen, pláne ha idő közben egy megbízótárs is úgy gondolta hogy húzzunk inkább vissza a saját megbízónk térképeire. Váltsunk hát a következő konfigurációra.:
2. A Lassú konfig
Full pajzs, és nulla meghajtó. összesen 31darab pajzsot tudunk a hajóba tenni, de így a lézereink száma mindössze 15 darabra korlátozódik. Áldozatunk még mindig menekül, mi már nem vagyunk védtelenek, de lényegesen belassultunk, sebzésünk pedig feleződött. Jobb esetben nincs rajtunk ellenséges játékos, az ellenfél meg közben persze simán meglóg. A rosszabb eset az ha az áldozatunk látván a hirtelen kapott segítséget meggondolja magát és már ketten lövik a hajónkat. Ilyen esetben elkezdhetünk keresztet vetni, hacsak nem két full gyenge emberről van szó. EU2 n mondjuk nem sok esélye van annak hogy mindkét játékos Full Flax es, no de persze a remény hal meg utoljára........... Ilyen esetben lehet változtatni a stratégián, mert van még lehetőség máshogyan is összerakni azt a hajót. Lássuk hát.:
3. Konfiguráció
Hajóba csak meghajtó kerül, a drónokba pedig csak pajzs. Ez esetben csak a sebzésünk marad alacsony, ami rögtön fel fog tűnni az áldozatnak, és bolond lesz menekülőre fogni, inkább megvédi magát. Kérdés már csak annyi, hogy 15 ezres sebzés mellett mennyi kárt tudunk benne okozni addig, míg a pajzsunk el nem tűnik teljesen. A pajzs viszont egyszer biztos hogy elfogy, így lehet váltani másik konfigurációba.:
4. Konfiguráció
Full pajzs a hajóba, lézerből pedig telerakjuk még amit lehet, így vissza is kapjuk az erős sebzést, ellenben kénytelen kelletlenek vagyunk álló háborút vívni, de legalább a pajzsunk a régi, újra biztonságban érezhetjük magunkat. Az ellenfélnek viszont már nem fog ízleni a lézersebzős kapacitásunk, így simán menekülőre fogja a dolgot, mi meg válthatunk vissza gyors konfigba, amiben már se pajzsunk, se tűzerőnk, de legalább a tempót tartani tudjuk, csak nehogy időben kapuba érjen az ellenfél, mert akkor ő ugrik, mi meg ott maradunk egy csapatnyi épp ott pihenő ellenséges megbízóval.
Véleményem szerint a 3-as és 4-es konfig felváltva való alkalmazása a leg megfelelőbb. Ha ellenfelünk álló harcot szeretne, akkor gondolkodás nélkül 4-es konfigurációt kell alkalmazni, és mikor menekülőre fogja, akkor át lehet váltani 3-asba amivel tempót is tudunk tartani, és közben még az ellenséges tüzet is elbírjuk viselni. Azért is hasznos ez a két konfiguráció, mert a magas pajzsunkra eső minden bónusz százalék komoly plusz értéket fog hozzáadni. De fele tűzerővel küzdeni egyetlen konfigurációban sem túl kellemes, szóval én a magam részéről inkább visszább vettem az igényeimből a meghajtás, és a pajzs, továbbá a tűzerő terén is, annak érdekében hogy duplán igénybe tudjam venni mindhárom lényeges tulajdonságát a hajómnak, annak elfogadható értékei mellett. ha valaki full pajzs, és full lézer mellett akar velem küzdeni, akkor a hátrányom könnyen behozhatom a SAB lőszer segítségével ami KB 13 ezret lövésenként leszív az ellenfél pajzsából, és hozzáadja az enyémhez. ha pedig úgy van hogy az ellen így is erősebbnek bizonyul, akkor megfutamodom, mert gyorsabb vagyok mint ő a dupla 11 meghajtós konfigommal. Amikor utánamered a gyors konfigjával, akkor viszont már előnyben vagyok, mert pajzsom is van bőven, neki meg semmi, szóval lőhetek visszafelé. ha ellenfelem drónjaiban lézerek vannak csak, akkor tutira vesztes pozícióba került, mert csak 6 darab LF3 al több lehet nála, de pajzsa semmi, és tisztán az életerejét fogom bombázni. ha viszont pajzsa van csak, akkoris nyugiban lehetek, mert pajzsom nekem is van, méghozzá nem is kevés, továbbá a tűzeről állandó, változatlan, és 25 darab LF3 al bőven fölényben vagyok az ő 15 darabos hajóban lévő készlete ellen.